Sunday 2 December 2018

Jana Pendapatan Dengan Shopee

Jana duit atau pendapatan dengan Shopee semudah ABC. Bestnya Shopee adalah PERCUMA.
Tiada yuran/ bayaran dikenakan dan merupakan model bisnes yang hampir 0 modal.

Antara sebab mengapa rakyat Malaysia gemar membeli d Shopee adalah kerana Shopee menyediakan apps mobile friendly. Kalau dulu agak sukar untuk buat belian melalui PC atau dekstop -sebab tidak ramai yang menggunakan PC / laoptop. Tetapi dengan adanya APPS untuk pengguna samrtphone, proses membeli sangat mudah dan selamat. Kita sedia maklum ,rakyat Malaysia ni antara pengguna smartphone tertinggi di dunia.
Shopee kadang-kadang ada sediakan FREE Shipping, dan ini sangat membantu pelanggan membeli tanpa dibebankan dengan kos penghantaran.

Ramai yang ambil peluang jana pendapatan melalui Shopee. Korang boleh jadi seller di Shopee semudah ABC sahaja. Korang tak perlu ada barang sendiri, sebab korang boleh guna pakai konsep dropship.
Dropship konsepnya, ambil tempahan dahulu, kemudian anda membuat tempahan kepada pembekal. Pembekal tadi akan bungkus, dan poskan ke alamat bakal pelanggan tadi. Senang bukan?
Ramai yang pakai konsep pre-order atau dropshipping ni dan meraih pendapatan yang banyak.
Ada member ni, dia buat bisnes dropshipping melalui Shopee dan 11street sahaja, tapi pendapatan boleh cecah 4-5 angka sebulan. Teknik ramai yang dah tahu, tapi ramai juga yang tidak tahu bagaimana untuk jana pendapatan melalui Shopee dengan cara yang betul 
Cuma nak share bukti yang buat duit 4 angka seminggu di shopee itu bukanlah sesuatu yang mustahil!  Semakin hari, semakin ramai yang berjaya membuktikannya!




EmoticonEmoticon

Blog Archive