Wednesday 24 April 2019

Mengapa Dalam Produk RF3World Ada Tongkat Ali?

Tongkat Ali terkenal kerana kesan afrodisiak (pengalak seks).Secara tradisi tongkat ali digunakan untuk merawat beberapa jenis penyakit dan meningkatkan kesihatan termasuk pening kepala,kurap,disentri,bengkak,antitumor,antiradang dan antioksida eurikomahone,eurikomolaktone dan eurikomanol (quassinoids)yang banyak terdapat dalam akarnya merupakan kandungan kimia penting industri penyelidikan menunjukkan bahawa bahan kimia(fitokimia) yang terdapat dalam tongkat ali boleh meningkatkan paras testosteron iaitu hormon yang diperlukan untuk fungsi seksual lelaki.

Anti Malaria
Ujud aktiviti anti malaria terhadap malaria Thailand k1 berapa jenis malaria Indonesia,perencatan sempurna terhadap enam isolat malaria malaysia serta 2 kompaun akarnya menunjukkan pontensi sebagai anti malaria.

Anti Kanser
1 daripada 6 kuasainode yang diambil daripada daunnya di kenalpasti mempunyai kampaun perencatan pengaktifan virus Epsteinbarr yang menggalakkan tumor,daripada 65 kampaun akar Tongkat Ali,8 menunjukkan kesitotoksikan kuat terhadap kanser paruparu.Manakala 7 menunjukkan kesitotoksikan kuat terhadap kanser payudara.

Anti Kencing Manis
Menunjukkan penurunan gula dalam darah bagi kes kandungan gula tinggi (hyperglycaemic) dan tiada kesan signnifikan terhadap kadar gula yang normal(normogglycaemic).

Anti Bakteria
Estrak daun dan batang menunjukkan keaktifan pada kedua-dua bakteria Gram-positive dan Gramnegetive kecuali 2 jenis bakteria Gramnegetive:namun estrak akar tidak menunjukkan apa-apa aktiviti anti bakteria.

Sifat maskulin dan aktiviti seksual menunjukkan peningkatan aktiviti seksual tikus pembiak yang telah pencen dan berahi pada tikus tua dan tikus yang telah pencen.

Kitaran spermatogenesis dan kesuburan menunjukkan peningkatan yang signifikan pada jumlah spermatocytes dan spermatidis kadar penghasilan spermatozoa dan jumlah sel Leydig serta indeks kesuburan dan keproduktifan pada tikus jantan.


PENYEMBUHAN LTB ATAU DISFUNGSI EREKSI DENGAN FIRMAX3
Firmax3 dirumus dengan formulasi sempurna dan diakui sebagai pemulih hormon semulajadi terbaik. Ia mampu bertindak dan menyerap keadalam dalam dan sistem peredaran darah secepat 3 saat. Gabungan formulasi Firmax3 dengan segera akan meningkatkan hormon, daya tenaga dan metabolism tubuh.

Ia bukan booster darah tetapi menyempurnakan peredaran darah dengan menembusi setiap jaringan dari dari aritery (saraf besar) kepada arteriole (salur darah kecil) dan juga kepada kapiler (jaringan darah paling tipis). Ia akan bertindak menyisih sebarang “blockage” atau membuka sebarang penyempitan saluran darah kecil.

Tindakbalas Firmax3 akan melancarkan peredaran darah dan memudahkan pengedaran hormon. Hormon tersedia dipulih dan diseimbangkan dan ia akan melancarkan sensor dari otak ke organ-organ tubuh termasuk alat vital lelaki (penis). Ia menghubungkan pancaran signal seksual dari otak ke jantung ke buah pinggang ke skrotom dan ke alat vital dengan sempurna dan cepat.

Firmax3 juga membantu reproduksi hormon testosterone dengan cepat. Apabila hormon testosterone dirembeskan maka proses pembentukan sperma akan berlaku dengan lancar. Hormon testosterone juga akan segera merangsangkan stimulasi pada saraf utama dan semua reseptor saraf dialat vital (penis). Ini adalah kerana hamper 85% saraf reseptor tubuh lelaki berada di penis yang akan memainkan fungsi sensasi sentuhan, sakit, tekanan, ghairah dan rasa memindahkan keghairahan kepada kelazatan atau orgasm.

CARA PENGGUNAAN
1) Sapuan (oles) di nadi leher, di abnomen perut, di ari-ari (antara bawah perut dan alat vital).
2) Sapuan dikelenjar kedua dua pangkal paha dan urutan lembut.
3) Untuk membantu tindakbalas segera sapu diseluruh alat vital dengan urutan kasih sayang dari pangkal ke hujung. Kemudian sapu atau oles diseluruh skrotum beberapa kali bagi menyegarkan dengan penambahan oksigen.

Jika anda bukan disfungsi ereksi yang kronik, ia mampu bangkit tegang, tegak dan keras seawal 3 minit setelah sapuan (oles)


EmoticonEmoticon